Saturday, October 2, 2010

Tahniah Kawan2!!!

mgu 1st msk mciium org 1st yg aku kenal ialah black...padahal da kenal sblm ni...g interview utp sama2...lgpun umah dkt2 je...da dapat bilik kitorg msk bilik sama2...pilih katil sblh2 compartment plg tersembunyi sekali...huahua...time tu br knal pidot,zaki,menod,sapal,miji,kirin,maun,am,sapwan ngan fakru...(apsal cam kurang je)...kehidupan waktu tu terkongkong skit macam kat sekolah...mmg la xbest time tu...tp bila da kuar br terpikir yg benda tu sgt seronok...mgu tu gak knal asay,auk,husin,karut ngan melat...aku ngan sapal selalu lepak bilik diorg...


mgu 1st klas plak dpt klas jumpa ngan .faghis,pekong,ados,pedi,dikin,poji,kay,faiz..time ada quiz selalu mintak ngan budak klas len yg da buat...selalu dpt markah tinggi...bila assignment lps check sendiri bagitau kat lecturer dpt markah tinggi2...padahal kadang2 xbuat pun...huahua...masuk klas miss sofo dpt nickname macam2...blajar xsgt pun...dgr dia membebel je lebey...huahua..."faris pengotor!!!" -->apabila miss sofo nmpk faris letak sapu tgn dia kat mulut time faris selsema...ptg2 men bola...botak,napeng,kecik,amid,raop...dan smpi hari ni kitorg rapat...dr pdg bola mciium ni la kami bonding smpi hari ni...1st year suma ok lagi...

padang yg menjadi nostalgia persahabatan kami..(puhhh ayat)...


bungalow yg menjadi tempat tido,berak ngan kencing kami...atas tangga tingkat 3 tu ada bilik stadi...ada bbp org budak laki pernah baling belon isi air kat budak p'puan yg lalu bawah tu...aku mintak maaf bg pihak diorg...aku xbuat...betul...ngeh2...


2nd year da start merepek merapu...da start mula ponteng klas secara berjimat cermat(sbb da tau 75% br kene 1st warning letter)...da start kenal osem ngan dedek...kumpul series da jadi hobi...main bola dipertingkatkan...tp alhamdulillah suma lps masuk main campus...ada la yg sangkut skit2...byk lagi kenangan kat mciium ni yg xdpt nk diceritakan...xkan nk cerita suma kot...malu la auk...bila kat matrik tu rasa terkongkong rs xbest je...skang bila pikir tergelak sorg2 bila dikenang...seronok gak...




    saat2 romantik di matrik...sungguh mengarut...

dkt main campus ramai yg da start serius...best jugak dkt main campus ni...bebas skit...blok engineering yg sejauh2 campus dr blok budak laki...kitorg menapak je 1st sem tu...time tu ramai yg lepak masjid...lama2 ramai yg da start ada moto...jln kaki xde da la...singgah masjid time jumaat je la...kalo ujan...pakai xpegi je la klas tu...even yg ada kereta pun sama...suma da start bela wayar lan...buat men game,tgk muvi,tgk series,jual barang...mlm sabtu tgk bola kat kedai abg yob...minum kopi jantan...minum bukan sbb khasiat2 dia tu...tp kopi jantan tu mmg sedap...nk buat camna?...huahua...buat bisnes ngan abg yob lg best...dia belanja makan ngan minum beside dpt duit upah...time nk collect duit 2-3 keta pegi...padahal yg keja ngan abg yob aku,pekong,auk,botak ngan senin je...sbb abang yob belanja suma member2 kitorg yg pegi...kadang2 meja yg ntah junior mana yg xknal pun dia belanja time tu...pemurah betul abg yob...semoga rezeki dia melimpah2 lagi...

 
masa ta'aruf

tadi kawan2 aku ni ramai yg da grad...aku???...hehe...tgu la...kat cyber lg 2 thn...skang da tgl 3 sem je lagi...ada lagi yg digelar "the extendable" dkt sana...aku da xtermasuk da...aku freshman dkt mmu...huahua...tp aku doakan diorg berjaya grad thn depan plak...walaupun dkt mulut aku selalu ckp "aku harap korang extend"...ataupun lebey pedih lagi "aku harap korg kena dismiss"...tp jauh kat sudut hati aku aku doakan diorg grad dgn cemerlang...bole diorg belanja aku makan...ngeh2...

yg da grad td...tahniah la aku ucapkan...especially kat osem,dedek,black,pino,napeng,kecik,wan ca,epi,jo

yg len2 pun sama gak...tahniah aku ucapkan dkt batch 04 kat matrik ngan batch 05 kat main campus yg konvo tadi...terima kasih atas dorongan korg utk aku trus belajar kat mmu ni...dan aku janji bila aku grad nanti aku akan tagkan korg gambar aku pgg scroll dkt pesbuk...aku bangga dan sayang dgn korg...semoga korang berjaya dunia dan akhirat...wallahualam...

calo bete...

No comments:

Post a Comment