Wednesday, April 13, 2011

There's only one Ryan Giggs


sapa gareth bale???...sapa aaron ramsey???...dua2 ni digelar next ryan giggs...cukup ke kriteria utk jd ryan giggs???...dr physical mmg da out...berbulu dada...berambut kerinting...yg pasti masa depan dua2 ni masih samar...xnmpk lg...mungkin diorg masih tahap wonderkid...tp igt...setiap wonderkid xsemestinya jd legend...messi ngan cr7 pun blom tentu lg jd legend...tp cr7 da jd legend dkt man utd...igt pada nama ronaldinho...mamat ni cukup gah bila org ckp dia ni wonderkid yg bakal jd legend...tp tgk la skang dia dkt mana?...asyik kuar masuk pusat yoga utk kuruskan badan...



tp ryan giggs adalah player yg menerusi fasa yg betul iaitu dr seekor wonderkid dan dia jd sebuah legend...sapa sangka pada umo 38 thn dia bole main 90 minit dan provide energy yg mengalahkan mamat yg bernama berbatov...

aku tgk ryan giggs ni da mcm2 fesyen da rambut dia...dr zaman tv kaler kuning2 skit smpi skang da hd...dr zaman rock nirvana ngan pearl jam smpi skang zaman rock paramore...dia punya position xde sapa bole lawan...pair winger giggs-beckham adalah antara pair winger terbaik dunia utk team2 yg pakai winger...sorang kaki crossing...sorang kaki dribble...

yg pasti pada umo 19 thn giggs da menang epl...skang bale umo 22...ramsey plak umo 21...masih belum menang apa2...nasihat aku...tukar je team...tp xkan la diorg nk dengar nasihat aku...ye x?...adik aku pun xmau dgr nasihat aku...

skang...da berapa byk piala yg dia menang...pandai2 la korang kira sendiri...aku xkira...aku tgk wikipedia je...

tgk gol2 dia...semua berlari je...


kaka pun salute dia...


aku pun salute dia...tp aku xde video...sbb aku xfemes...

3 comments:

  1. "energy yg mengalahkan mamat yg bernama berbatov..." tu jangan sebut la ijat . . Berbatov tu player kegemaran aku kot . . Aduyai . .

    ReplyDelete
  2. haha...cube bayangkan berbatov skang umo dia 30 thn...kalo umo dia 38 camna?...ntah2 da pki tongkat...huahua...

    ReplyDelete
  3. hahaha. aku rase dlm byk2 entry ko jat, yg ni pling best! nk2 bab kutuk BERBATOV! HAHAHAHAH

    ReplyDelete