Thursday, July 7, 2011

Keputihan uban wenger


1. ashley cole
2. flamini
3. fabregas
4. samir nasri
5. clichy
6. adebayor (letak jugak la)

semua diorg ni dicanang sbg prospect utk masa depan arsenal...waktu tu org pikir gempak gila arsenal nanti...pki budak2 pun bole top 4 table...tp sayang...belum sampai peak age diorg da kuar arsenal...so arsenal xleh nk merasa nikmat nk pki budak2 ni time peak age diorg...(sehingga post ni ditulis nasri ngan fabregas blom kuar lg...)

apa pasal jd camni???...ok...utk pendapat aku la yg xberapa power sgt ni tp ikut logik akal la...budak2 ni power dlm usia yg sgt muda...so diorg jd perhatian kelab2 besar...kelab2 besar tu mcm real madrid, ac milan, barcelona, manchester united ngan chelsea...

bayangkan anda seorang samir nasri:

arsenal xmenang apa2 trofi dlm masa yg sgt lama...so apa guna aku dok kat arsenal lg...kelab2 yg mcm barca, ac milan, real madrid yg boleh menjanjikan kejuaraan nk aku...baik aku blah...

masa muda2 ni aku nk duit byk...arsenal nk bg gaji aku 90 000 pound ja...itu pun tahap star tu...man utd nk offer aku gaji starting 110 000 pound...tu starting tu...belom aku jd star kat sana lgi...xcampur OT lg...

fabregas ngan clichy nk kuar...sapa yg tinggal???...mcm xleh menang apa2 lg ja season depan...

ok...cukup2 la berangan jd samir nasri...

arsenal ni nk jd mcm barca...produce wonderkid nanti pki bole jd power...tp tgk barca punya polisi mcm mana plak...


mmg xavi, iniesta, bojan, messi, busquets ngan pedro dr akademi barca...tp manager barca x totally pki youngster dia ja...dia beli player lagi...eh...wenger pun beli player gak...tp player mcm mana wenger beli???...player muda yg mmg power tp belum matang dan ada experience...lama2 end up mcm nasri la...mcm tu la wenger beli nasri dulu...barca beli player bukan pki genie scout fm tu (sapa yg main fm tau la)...barca beli world class player...villa, alves, mascherano, maxwell, adriano, abidal...semua tu antara best player kat team masing2 dan diiktiraf sbg key player...bukannya budak bwh umur 21 thn yg xabis diploma lagi...

keluarnya clichy, fabregas ngan nasri menyebabkan ada rumours/rumus yg mengatakan van persie ngan walcott mau keluar jugak...sapa la yg tgl nanti...kalo beli byk2 player takut xleh blend mcm liverpool plak nanti...

pikir la wahai wenger...

No comments:

Post a Comment