Sunday, July 17, 2011

Tuntutan Ambiga

wahai kawan2 semua...saya nk merujuk kepada golongan2 yg selalu dok post tuntutan 14 tuntutan ambiga dan penyertaan ambiga dlm kes lina joy...

dgn ini saya mengakui rekod buruk ambiga di mata umat islam...yup...sememangnya dia melampau dgn penglibatannya dlm 2 kes sblm ni...bg aku dia xfaham mengenai islam...ok...salah dia atau salah puak2 yg xmau bg penerangan kat dia???...pikir la sendiri...

ambiga tampil sekali lg dlm episod 3...iaitu bersih...tuntutan2 dia bagus ke xbagus???...nak tanya sikit...bagus kan???...ianya baik utk semua...baik puak pemerintah atau puak menengok atau puak mengundi...kalo bagus yup...sememangnya bole la...xkira la sapa yg mintak pun...

golongan2 yg dok post pasal latar belakang ambiga ni seolah2 menunjukkan islam tu sempit sekali pemikiran dia...malu kat agama lain kalo tgk...

aku pecaya golongan2 ni pki handphone...pki tv...pki mesin basuh...pki komputer...sedar atau x brg2 tu dicipta oleh golongan2 kafir...tp kita guna utk kebaikan...maka dibolehkan...cuma yg penting purify...situasi dia sama la mcm tuntutan ambiga ni...aku xnmpk dlm 8 tuntutan bersih tu mengganggu org islam lansung...malah keadilan sgt dititikberatkan dlm islam...

aku cuma nk tegur bab2 ni je...yg lain tu lantak korg la...korang sokong bersih ke...tentang bersih ke...up to u...

No comments:

Post a Comment